Tuesday, February 18, 2014

“BERABUK ????”

“BERABUK ????”

Assalamualaikum & salam sejahterah diucapkan sebagai pembuka kata..acececeh,,dramatic betol 
ayat..hahaha J

Words “BERABUK”??? why???
Sbenarnye mmber aku yg SOUND pasal blog aku ni..hehehe
memang kena lah kan ngan blog aku ni..sebab lama sangat x update..last update 2011 KOT!!..haha..
nk wt camne an..busy sgt ngan study..ceyh,,,study lah sangat..manyak main je..huhu..

Perkembangan semasa aku??
Huhh,,,memang makin kembang lah kan..haha..
Nak wat cmne an..adat belajar lah..kbanyakan mesti naik pnye berat badan..actually depend jgk..jenis aku sume mende nk di telan memang kompem lah naik berat badan..bak kata orang tua2 “tolak batu ngan kayu” je..haha

TAPI sekarang tengah fokus diet..heheheh
Sebenarnya manyak mende aku nak luahkan kt blog “kesayangan” kowg ni (~_~)”…huhu…tp tunggu jelah post2 aku yg seterusnye..hehe (^_^)

Okeyh see you bebeh..

ENJOY YOUR LIFE

Assalamualaikum!!

No comments:

Post a Comment